Exercitii pentru muschii pelvici


  • 5 exercitii pentru zona pelviana - Prezervative | Lubrifiante | Jucarii erotice | Comanda acum!
  • Erecția se înrăutățește
  • Suplimente alimentare eficiente pentru erecție

Autor: Roșu Andreea Antrenamentul mușchilor sexuali include o serie de exerciții de întărire a mușchilor planșeului pelvin.

Aceste exerciții de formare musculară pelvină sunt recomandate în special, femeilor care suferă de incontinență urinară, bărbaților care nu dețin control asupra intestinului și oamenilor care suferă de incontinență fecală.

Antrenamentul muscular pelvin poate ajuta la întărirea mușchilor de sub uter, a vezicii urinare și a intestinului.

Exercitiile Kegel sunt cele care, de asemenea, te ajuta sa obtii un control complet asupra ejacularii. Cu acest tip de exercitiu, penisul tau nu va creste doar in lungime, cat si in grosime. Cum poti sa faci aceste exercitii? Primul pas pe care trebui sa il faci este sa iti gasesti muschiul PC. Pentru un incepator, poate fi un lucru foarte dificil, pentru ca acest muschi este localizat intre anus si testicule.

Antrenamentul mușchilor sexuali feminini Mușchiul pubo-coccigian se află intre pubis și coccis și constituie bazinul, fiind prevăzut cu trei orificii: meatul urinar, vaginul și anusul. Toate studiile demonstrează că o putere mare de contracție a mușchiului denotă o bună tonicitate sexuală și ajută la obținerea orgasmului. Așadar, aptitudinea orgasmică este în strânsă legătură cu contractibilitatea mușchiului.

exercitii pentru muschii pelvici

În acest caz, mușchiul este prea lax, ceea ce vă poate predispune la prolaps, o coborâre a organelor - vezică sau uter în vagin.

În cazul în care mușchiul pubo-coccigian este prea întins, puteți simți durere manifestată prin crampe ale bazinului sau ale rinichilor, cistite frecvente, vaginite, colite.

exercitii pentru muschii pelvici

Atunci când încearcă să găsească un nou mușchi, în special unul slăbit, foarte multe femei se încordează prea tare. Este tentant să folosiți mușchii mai puternici pentru a susține mușchii mai slăbiți, cum exercitii pentru muschii pelvici cei pelvieni, însă utilizarea altor mușchi interferează cu eficiența antrenamentului. Așezați-vă pe spate, utilizați o oglindă și priviți între coapse pentru a observa perineul care este susținut de mușchiul pubo-coccigian.

Antrenamentul mușchilor sexuali

Contractați exact ca atunci când vă rețineți urinarea și relaxați. Astfel, puteți observa perineul urcând și coborând. Mușchiul este în stare bună dacă mișcările sunt ample și trebuie antrenat, dacă mișcările sunt nesemnificative.

exercitii pentru muschii pelvici

Așezată tot pe spate, introduceți arătătorul și degetul mijlociu la intrarea în vagin. Contractați și relaxați perineul.

Exercitii fizice pentru o viata sexuala mai buna (Galerie foto)

Astfel, veți simți dacă aceste contracții sunt puternice sau slabe. De asemenea, puteți desface cele două degete ca pe o foarfecă și forțați-le apropierea contractând mușchiul.

Încercați să întrerupeți jetul în timp ce urinați. Dacă vă puteți opri imediat, înseamnă că mușchiul se bucură de o bună tonicitate.

  • Exerciţii pentru planşeul pelvian cu scopul de a reduce scurgerile urinare - TENA Men
  • Tratamente naturiste pentru tulburari de erectie
  • Pompa de vid pentru recenzii penis

În caz contrar, trebuie antrenat. Contractați mușchiul în timpul actului sexual și rugați partenerul să vă comunice dacă simte o presiune slabă sau puternică, ori deloc.

5 exercitii pentru zona pelviana

Puneți mâna pe burtă și dacă o simțiți exercitii pentru muschii pelvici, relaxați-vă și încercați din nou să găsiți mușchii pelvieni până nu mai simțiți încordarea stomacului. Relaxați-vă, apoi încercați să contractați respirând normal.

Exerciţii pentru planşeul pelvian Exerciţii pentru planşeul pelvian Controlul vezicii urinare poate fi îmbunătăţit cu ajutorul exerciţiilor corecte. Exerciţiile pentru planşeul pelvian, cunoscute şi sub denumirea de exerciţii Kegel, te pot ajuta să previi, să reduci sau să gestionezi problemele cauzate de scurgerile urinare.

Mușchii fesieri reprezintă o altă formațiune de mușchi care este antrenată în mod eronat atunci când se încearcă întărirea pubo-coccigianului. În fața unei oglinzi, contractați mușchii pelvieni și încercați să observați dacă încordați simultan și fesele. Trebuie doar să vă concentrați atenția asupra pubo-coccigianului și să nu contractați simultan și alt grup de mușchi, aspect care vă poate îngreuna depistarea mușchilor pelvieni. Biofeedback-ul reprezintă o metodă de consolidare, în cadrul căreia sunt plasați electrozi pe abdomen și de-a lungul zonei anale.

Unii terapeuți plasează un senzor în vaginul femeilor sau în anusul bărbaților pentru a monitoriza contracția mușchilor pelvieni.

Exercitii Kegel

Un monitor va afișa un grafic care va arăta ce mușchi sunt contractați și ce mușchi sunt in repaus. Terapeutul este în măsură să vă ajute să depistați mușchii corecți pentru efectuarea antrenamentului. Aceste exerciții se pot face oriunde, fără ca nimeni să observe și sunt ușor de efectuat.

exercitii pentru muschii pelvici

În poziția culcată, încercați să contractați mușchii ca și cum vă abțineți de la urinare. Ar trebui să simțiți cum mușchii pelvieni vă contractează uretra și anusul.

ANTRENAMENT PT ZONA PELVINA SI FESIERI( PREVINEINCONTINENTA URINARA)

Contractați mușchii timp de 3 secunde și apoi relaxați tot 3 secunde. Încercați să faceți cel puțin 3 sesiuni în fiecare zi. De asemenea, aceste exerciții nu sunt utile pentru femeile care suferă de incontinență prin prea-plin. Efectuarea exercițiilor în timpul golirii vezicii urinare poate slăbi mușchii, conduce la eliminarea incompletă a vezicii urinare și vă expune, în cele din urmă, la infecții ale tractului urinar.